Een eeuw aan innovatie, design en passie heeft Maserati ertoe bewogen om iconische auto’s te creëren, die de manier waarop de wereld over autorijden denkt, voor altijd hebben veranderd. Nu voegt Maserati een nieuw ingrediënt toe aan dit unieke Italiaanse recept met de komst van een nieuwe wereldwijde merkambassadeur: David Beckham.
Wereldwijd sporticoon, filantroop, zakenman en boegbeeld van stijl: David Beckham is de perfecte partner om Maserati te vergezellen tijdens het volgende deel van zijn reis, om grenzen te verleggen en het merk in de 21e eeuw naar de top van het luxe segment te drijven.
“Maserati maakt grote stappen voorwaarts, en luidde recent een nieuw tijdperk in,” aldus Paolo Tubito, Chief Marketing Officer van het merk. “Maserati is innovatief van aard, gedreven door passie en uniek in design. Het partnerschap met David weerspiegelt al deze waarden.”
“Het is een spannende tijd voor mij om deze samenwerking met Maserati aan te gaan; een iconisch Italiaans merk dat mijn waardering deelt voor het allerbeste op het gebied van innovatie en design,” verklaart David Beckham. “Ik kijk er naar uit om op zo’n cruciaal moment in de historie van Maserati nauw met het merk samen te werken en een bijdrage te leveren aan de groei van Maserati op het wereldtoneel.”
Het eerste wapenfeit van de samenwerking tussen Maserati en David Beckham is een inspirerende film waarin David een gedurfd stukje stuurmanskunst in een Maserati laat zien; puur rijplezier op een onverwacht moment. In de film rijdt de Maserati-ambassadeur in de ultieme performance-SUV van het merk: de Levante Trofeo.