- 40ste Wondercar-punt in Herstal
- 5de Wonderservice-garage in Waver
Ook in 2024 zetten de naverkoop-oplossingen voor alle merken Wondercar (carrosserie) en Wonderservice (mechanisch onderhoud en herstellingen) hun sterke groei verder met de opening van een 40ste Wondercar-punt in Herstal en een 5de Wonderservice-garage in Waver. Deze twee concepten staan ervoor garant dat tijdens elke fase van de levenscyclus van de auto steeds de service kan worden geboden die het beste is voor zowel het voertuig als de bestuurder.
“Ons netwerk voor hoogwaardige carrosserieherstellingen en onderhoudsinterventies voor alle merken breidt snel uit”, verduidelijkt Frank Deroy, Managing Director van Wondergroup. Wondercar is in het leven geroepen om eersteklas carrosserieherstellingen aan te bieden voor alle merken. Of het nu gaat over complexe herstellingen na een ongeval, kleine herstellingen (smart repair) van krassen of deuken (waar herstellen de voorkeur krijgt boven vervangen), interieurherstellingen, herstellen zonder herspuiten (PDR), velgen herstellingen, … En dit alles voor zowel benzine, diesel, hybride en elektrische voertuigen.
“Met Wondercar streven we ernaar om onze positie te blijven versterken en verder uit te bouwen. Daarvoor werken we momenteel aan een ambitieus groeiplan met 2030 als horizon. Concreet zal dit plan ons nog dichter bij de eindklant brengen zodat we nog lokaler kunnen helpen dan nu al het geval is.”
Wonderservice ambieert top 5
Dezelfde sterke groeiambities gelden ook voor Wonderservice dat zich richt op kwalitief mechanisch onderhoud en herstelling van voertuigen voor alle merken. Denk maar aan periodiek onderhoud, vervangen van remmen of banden, diagnose, voorbereiding op technische controle enzovoort. Wonderservice biedt verschillende klantgerichte oplossingen aan, dit zowel on- als offline. “Met Wonderservice willen we uitgroeien tot een top 5-speler op de markt van de aanbieders van multimerken mechanisch onderhoud en herstellingen, uiteraard met nationale dekking.”
“Ook hier trekken we onze filosofie om mensen mobiel te houden dankzij een transparante, efficiënte en betrouwbare dienstverlening door in al onze vestigingen”, bevestigt Frank Deroy nog.