Audi België innoveert met gepersonaliseerde leveringen aan huis

  • Audi België lanceert gepersonaliseerde leveringen aan huis.
  • Geldig voor zowel particuliere klanten als zelfstandigen, voor een vaste prijs van €300 incl. btw.

Audi België zet een nieuwe stap in het verhogen van klanttevredenheid en loyaliteit door de lancering van gepersonaliseerde leveringen aan huis. Deze dienst wordt aangeboden in samenwerking met Mobvious en is geldig voor zowel particuliere klanten als zelfstandigen, voor een vaste prijs van €300 incl. btw.

“Klantenbeleving staat bij Audi België hoog op de agenda,” benadrukt Emanuele Bolacchi, Managing Director Audi België. “Dankzij deze nieuwe leveringskeuze hoeven onze klanten zich niet langer te verplaatsen om hun nieuwe Audi in ontvangst te nemen. Hiermee zetten we het comfort van onze klanten centraal en bieden we de mogelijkheid om de levering van hun nieuwe Audi optimaal in te passen in work-life balance, die voor steeds meer klanten belangrijker wordt.”

Volgens Audi België is de klanttevredenheid dus niet alleen afhankelijk van het gekozen voertuig, maar ook de algehele beleving rondom de aankoop. Door vanaf nu een stap verder gegaan, beklemtoont Audi België nadrukkelijk hoeveel belang het hecht aan de relatie met zijn klanten. Bolacchi wordt hierin bijgetreden door Dieter Hannes, District Manager Audi en tevens drijvende kracht achter dit project;

“Als merk willen we een blijvende indruk achterlaten. Daarvoor kijken we verder dan de verkoop van de auto en creëren we een unieke en onvergetelijke ervaring die aansluiten bij de luxe en kwaliteit waar Audi garant voor staat.”

Dankzij deze nieuwe samenwerking met Mobvious, is Audi België in staat om een hoogwaardige, gepersonaliseerde leveringsservice aan te bieden. Klanten genieten nu het comfort hun nieuwe Audi in ontvangst te nemen op een plaats en tijdstip dat voor hen het meest geschikt is. Of het nu thuis is, op het werk of een andere locatie in België. Hiermee wordt gestreefd naar volledige afstemming op de unieke behoeften van elke klant.

Mobvious, dat deel uitmaakt van het mobiliteitsecosysteem van D’Ieteren, is het eerste chauffeursplatform dat het volledige afleverproces van auto’s voor zijn rekening neemt. Hiervoor rekent het op een team intensief opgeleide chauffeurs, die steeds met een klantgerichte benadering een professionele levering aan huis garanderen.

Kamal M’Rabet, CEO van Mobvious,

“Bij Mobvious is onze focus altijd gericht op de optimale klantervaring. Het distributiemodel is ook in de automobielsector volop aan het evolueren, gedreven door het koopgedrag van consumenten die steeds vaker online winkelen en behoefte hebben aan service aan huis. Mobvious maakt deel uit van deze overgang en helpt autoprofessionals zoals Audi België. Enerzijds doen we dat met een geavanceerde technologie voor het digitaliseren van het gehele leveringsproces , anderzijds zijn er onze professionele chauffeurs die klanten alle nodige uitleg kunnen verschaffen.”

Audi Home Delivery-service is momenteel beschikbaar op de modellen Audi Q4 e-tron, Audi Q8 e-tron, Audi e-tron GT, Audi Q5, Audi Q7, Audi Q8, Audi A6, Audi A7 en Audi A8.
​Na deze eerste fase, waarin naar verwachting 50 Audi’s aan huis zullen geleverd worden, zal deze dienst worden uitgebreid naar de rest van het Audi-gamma.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please reload

Please Wait