Aston Martin heeft zijn belangrijkste productmarketingcampagne van 2022 gelanceerd, met zijn benchmark-setting luxe SUV DBX707 de ster van een nieuwe filmische film met de veelgeprezen Britse acteur Felicity Jones.
De emotionele creatieve, geschoten in het intense Britse landschap van Dartmoor National Park, bevat de BAFTA- en Academy Award-genomineerde acteur die een krachtige monoloog voor de camera aflevert terwijl een Aston Martin Racing Green DBX707 aan de horizon verschijnt en brult in zijn indrukwekkende rol.
Renato Bisignani, Global Head of Marketing &Communications bij Aston Martin: “Deze boeiende korte film is een voorbeeld van Aston Martin’s drive om emotie en intensiteit te injecteren in onze productmarketing, waarbij de creatieve conventies worden uitgedaagd waaraan klanten gewend zijn geraakt uit de automobielsector.
“Acht maanden na zijn adembenemende onthulling blijft de DBX707 indruk maken op coureurs met zijn opwindende prestaties, rijdynamiek in supercars en onmiskenbare stijl. Door middel van deze inhoud hebben we geprobeerd om die attributen op een creatieve manier tot leven te brengen, door een krachtig script te koppelen aan een elegante performer die een sterke, intense prestatie levert. Gefilmd en geproduceerd in het Verenigd Koninkrijk, weerspiegelt de campagne onze passie voor samenwerking met toonaangevend Brits talent om het merk Aston Martin en onze unieke combinatie van ultraluxe en hoge prestaties tot leven te brengen.”
De film en bijbehorende Power.Driven. creative, die vandaag werd gelanceerd op de wereldwijde sociale mediakanalen van Aston Martin en gerichte mediaplaatsingen, is de eerste grote productmarketingcampagne die is gelanceerd sinds de onthulling van Aston Martin’s gedurfde nieuwe creatieve identiteit Intensity.Driven. eerder dit jaar.