COYOTE LANCEERT EEN NIEUW GECONNECTEERD NAVIGATIESYSTEEM

COYOTE NAV+ combineert waarschuwingen en verkeer in real-time met een dynamische navigatie en rijstatistieken

︎ Momenteel het slimste en meest complete geconnecteerde toestel in de auto

Heel wat Belgen hebben last van stress achter het stuur die veroorzaakt wordt door files of de schrik om te laat te zijn. Voor meer veiligheid en rust heeft Coyote een nieuw product ontwikkeld om te anticiperen op gevaren, op de hoogte te blijven van de verkeerssituatie in real-time en de beste route te kiezen.

Geconnecteerd navigatiesysteem: dynamische navigatie en rijstatistieken

COYOTE NAV+ biedt een van de beste kaarten ter wereld en nieuwe navigatiediensten om serener te rijden:

  • Het beste traject en alternatieve routes in functie van het verkeer
  • Ergonomische kaarten met 3D-weergave om zich beter te oriënteren
  • De « Lane Assist » die zeer precies aangeeft welk rijvak te volgen
  • Met Mijn Coyote Stats ziet de chauffeur zijn rijstatistieken in één oogopslag

COYOTE werkt samen met kaartspecialist Here om een hoogstaande navigatie en kaarten aan te bieden die voortdurend geüpdatet worden en met integratie van POI (hotels, restaurants…).

Dankzij de Mijn Stats-dienst die reeds bestaat, kan elke gebruiker zijn rijgedrag dagelijks monitoren en gedetailleerde info opvragen over zijn activiteit (afgelegde afstand, rijtijd, tijd doorgebracht in de file, gemiddelde snelheid, ontvangen en gemelde waarschuwingen, aantal gewaarschuwde chauffeurs…). Op basis daarvan kan de gebruiker zijn gewoontes aanpassen en zijn rijgedrag verbeteren.

Nieuw design en technische specificaties van de COYOTE NAV+

Met zijn strak en elegant design integreert de COYOTE NAV+ zich perfect in elk voertuig en biedt het een eenvoudige en duidelijke interface.

Zijn groot full HD-scherm van 5,5 inch (1920 x 1080) – het beste scherm dat Coyote ooit geïntegreerd heeft in een toestel – garandeert een optimaal gebruiksgemak.

Met de nieuwe aanraakknop voor meldingen is het gebruik van de COYOTE NAV+ nog eenvoudiger en veiliger.

De COYOTE NAV+ heeft een processor van 1 Go RAM en biedt updates via OTA (4G) en wifi.

Evolutieve diensten

De COYOTE NAV+ werd ontwikkeld als een geconnecteerd en evolutief voorwerp met toekomstige updates die de diensten van het toestel verder zullen uitbreiden. De nieuwe versie – beschikbaar vanaf het eerste trimester van 2018 – zal parkings in de buurt van de bestemming aanbevelen (in samenwerking met Parkopedia). Voor elke aanbevolen parking geeft Coyote de openingsuren, tarieven en het aantal vrije plaatsen. Andere diensten zullen gaandeweg toegevoegd worden.

De troeven van de COYOTE NAV+

  1. De beste Coyote-service gecombineerd met de beste navigatie: een geconnecteerde GPS met waarschuwingen in real-time.
  2. Here, een van de beste kaarten ter wereld:
  • Geïntegreerd in de ingebouwde GPS-systemen van het consortium van de premium-merken Audi-BMW-Mercedes
  • Analyseert het verkeer in real-time voor Coyote dankzij het wagenpark van het consortium
  • Houdt eveneens rekening met de gegevens van de Coyote-Community om ze te optimaliseren
  • Biedt een routeherberekening in real-time aan die nauwkeurig en betrouwbaar is
  • Levert de beste kaarten in 3D zodat de chauffeur zich beter kan oriënteren
  1. Een waarschuwingssysteem met evolutieve diensten: toekomstige updates zullen de diensten van het toestel verder uitbreiden.
  2. Een strak en elegant design: COYOTE NAV+ integreert zich perfect in elk voertuig.
  3. Een maximaal gebruiksgemak dankzij zijn groot scherm van 5,5 inch en zijn unieke meldingsknop.

En zoals steeds, waarschuwingen in real-time voor meer veiligheid

Dankzij waarschuwingen in real-time die gemeld worden door de Community (vaste en mobiele radars, ongevallen, hinder door verkeer of weer, spookrijders…) kan de chauffeur anticiperen op een afstand van 30 km om in alle veiligheid te rijden.

En op elk moment duidt de COYOTE NAV+ de toegelaten snelheid aan, omdat niet alle verkeersborden even zichtbaar zijn (door vrachtwagens, visuele hinder, wijziging van snelheidsbeperking die niet aangeduid staat…).